Veniturile inregistrate de companie in perioada 28 septembrie - 29 decembrie au fost de 58 milioane lire sterline, mai mult cu 12% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Numarul terminalelor retelei PayPoint a crescut cu 1.159 din 28 septembrie 2008 pana in prezent, de la 25.515 (inclusiv 4.743 in Romania) la 26.674 (5.467 in Romania). Totodata, tranzactiile s-au ridicat la 148 milioane, cu 12% mai mult decat in perioada similara a anului trecut (132 milioane).

Compania a incheiat un parteneriat in regim joined venture cu Home Delivery Network Limited (HDNL), cel mai mare furnizor de servicii de livrari directe si colectare din Marea Britanie. Parteneriatul vizeaza punerea la dispozitia consumatorilor a unei retele cu acoperire nationala pentru colectarea si returnarea coletelor, in punctele de retail PayPoint selectate.

In Marea Britanie, piata de servicii de livrare a coletelor pentru consumatori si retururi se ridica la 400 milioane lire sterline anual. Trimiterea de colete, ridicarea de colete ca urmare a livrarilor la adrese gresite si marea majoritate a retururilor obliga consumatorii sa faca drumuri la oficiile postale sau la depozitele firmelor de curierat, care au program limitat cu publicul sau se afla situate la distante mari.

Reteaua PayPoint aflata in magazine de convenienta, in apropierea locuintelor consumatorior si avand program prelungit, impreuna cu logistica de varf si reteaua de livrare de colete a HDNL, vor reprezenta un serviciu atractiv in beneficiul consumatorilor ce va fi lansat in acest an.

Citeste si:

Pentru dezvoltarea acestui serviciu, PayPoint estimeaza cheltuieli intre 3 si 4 milioane lire sterline in primii doi ani. "Ne asteptam ca aceste costuri sa dilueze veniturile PayPoint in urmatorul an fiscal", au spus oficiali ai companiei.

Dupa plata dividendelor partiale in valoare de 4 milioane lire sterline, dar inainte de achizitia proprietatii din Welwyn Garden City pentru 6 milioane, lichiditatile nete ale PayPoint la 29 decembrie 2008 au fost de 39 milioane lire sterline (inclusiv 13 milioane lire sterline lichiditati ale clientilor), comparativ cu 28 milioane lire sterline lichiditati la 28 septembrie 2008 (din care 8 milioane lichiditati ale clientilor).

In afara acestor informatii, nu exista modificari ale situatiei financiare de la 29 decembrie 2008 si pana in prezent.

In Romania, PayPoint a intrat in faza a doua a dezvoltarii serviciului de plata a facturilor prin semnarea de noi parteneriate, avand in acest moment noua clienti activi si operationali. Clientii serviciului PayPoint de plata a facturilor pe piata romaneasca sunt Allianz Tiriac, Distrigaz Sud, ENEL, E.ON Gaz Romania, E.ON Moldova Furnizare, Focus Sat, Romtelecom, UPC si Zapp.