Piata se asteapta ca si alte companii japoneze, aflate in aceeasi situatie disperata, sa ceara direct sau indirect angajatilor sa cheltuie o parte a salariului pe bunurile produse de angajatori, scrie NewsIn.

Directiunea companiei insista ca angajatii Panasonic sa cumpere astfel de produse - fie ca acestea sunt necesare sau nu - pana la finalul lui iulie.

Managerii care au fost timp ce mai multi ani "incurajati" sa achizitioneze produse Panasonic, drept simbol al loialitatii fata de locul de munca, trebuie sa cheltuiasca cel putin 200.000 yeni (1.500 lire sterline).

Citeste si:

Un purtator de cuvant al grupului a declarat ca, din moment ce programul "cumpara Panasonic" a fost destinat angajatilor la nivel de management, compania nu se asteapta ca rata de refuz sa fie majora.

Panasonic a anuntat ca actiunea, ce are precedent in istoria grupului, are ca obiectiv principal fortarea managerilor sa "recunoasca gravitatea mediului curent de afaceri", potrivit unor brokeri.

Panasonic a anuntat pierderi nete de 63,1 miliarde yeni (704 milioane dolari), in al treilea trimestru fiscal, in contextul scaderii vanzarilor si aprecierii yenului.