Ca urmare a conditiilor economice actuale, consumatorii individuali si companiile acorda o importanta crescuta cheltuielilor zilnice. Implicit, vor cauta solutii de reducere a costurilor si pentru telefonia mobila si vor dori sa poata beneficia de tarifele reduse de comunicare oferite de internet chiar si in momentele cand au nevoie de mobilitate, potrivit reprezentantilor Zapp.


Dupa lansarea serviciului NoPay, Zapp lanseaza o noua extraoptiune – Zapp Buzz, primul produs dintr-o serie de servicii care foloseste internetul pentru a reduce costurile utilizatorilor pentru apelurile telefonice.

Extraoptiunea Zapp Buzz este disponibila atat pentru abonatii Zapp cat si pentru utilizatorii serviciului de cartele pre platite NoPay.

Prin activarea Zapp Buzz 1000 sau Zapp Buzz 5000, utilizatorii beneficiaza de mii de minute incluse care pot fi folosite pentru apeluri si sms-uri catre retele mobile, fixe si catre calculator oriunde in lume. Zapp Buzz ofera practic accesul mobil la comunitatea on line de peste 800 de milioane de utilizatori.

Pentru 3euro/luna, cu Zapp Buzz 1000 ai 1.000 minute de apeluri voce catre Messenger, 1.000 mesaje text catre Messenger, 1.000 minute in retea, 1.000 SMS-uri in retea si 60 minute in alte retele nationale - 20 catre mobil si 40 catre fix.

Cu Zapp Buzz 5000 utilizatorul primeste 5.000 minute de apeluri voce catre Messenger, 5.000 mesaje text catre Messenger, 5.000 minute in retea, 5.000 SMS-uri in retea si 150 minute in alte retele nationale - 50 catre mobil si 100 catre fix, la un pret de 6 euro pe luna.

Extraoptiunea Zapp Buzz poate fi achizitionata si din creditul acumulat prin utilizarea serviciului NoPay, care ofera 8 centi la fiecare minut de apel primit din alte retele.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri