Prin raportarea unui EBITDA pozitiv de 22,5 milioane euro, Cosmote si-a atins principala tinta financiara stabilita pentru anul 2008. In ceea ce priveste EBITDA, Cosmote a inregistrat o crestere de 157% comparativ cu valoarea de 39,2 milioane euro din anul 2007.

"In 2009 ne vom concentra pe extinderea bazei de utilizatori si, totodata, vom continua sa inovam in toate segmentele activitatii noastre (prepaid, postpaid, corporate)", a declarat Stefanos Theocharopoulos (foto), CEO Cosmote Romania.

In acelasi timp, compania de telecomunicatii a inregistrat peste 2.2 milioane de noi utilizatori in anul 2008, in crestere cu 44% fata de anul 2007. In 2008, operatorul si-a extins baza de utilizatori tot cu 44% comparativ cu anul 2006, potrivit lui Konstantinos Apostolou, CFO Cosmote Romania.

In anul 2008, Cosmote a castigat peste 470.000 de noi abonati, totalul atingand peste 1.1 milioane. In ceea ce priveste segmentul prepaid, pozitia dominanta a Cosmote a fost mentinuta prin cresterea bazei cu peste 1.89 milioane de utilizatori, pana la 4.78 milioane.

"O cota de piata de 23%, alaturi de o baza de utilizatori de aproape 5,9 milioane - in crestere cu 63% comparativ cu anul 2007, pozitioneaza Cosmote, pentru al doilea an consecutiv, drept cel mai dinamic operator de telefonie mobila din Romania", adauga Theocharopoulos.

Planurile sustenabile de investitii la nivel local ale Cosmote, sustinute de o echipa de peste 1.100 de angajati, garanteaza evolutia companiei catre o crestere profitabila pe termen lung, oferind in acelasi timp cel mai bun raport servicii, pret si calitate pentru toti clientii.

Principalii competitori ai companiei pe piata romaneasca sunt Orange, Vodafone si Zapp.