Doar in ultimele doua luni, traficul global al Twitter a depasit 5 milioane de utilizatori.

Cu toate acestea, cifrele nu sunt foarte impresionante, avand in vedere ca multe companii folosesc Twitter pentru relatii publice, gestionarea brand-ului si chiar servicii pentru clienti.

In medie, utilizatorul Twitter este o persoana cu varsta cuprinsa intre 25 si 54 de ani, dar 36% dintre utilizatorii de Internet care acceseaza site-ul de microblogging au varste cuprinse intre 45 si 54 de ani. Utilizatorii cu varste intre 25 si 34 de ani reprezinta 30% din publicul site-ului, in timp ce doar 12% au varste cuprinse intre 18 si 24 de ani.

“Desi pare surprinzator pentru o retea sociala ca majoritatea vizitatorilor sa fie batrani, acest lucru are mai mult sens decat pare”, a anuntat compania de cercetare comScore. “Companiile folosesc Twitter alaturi de prima generatie de utilizatori crescuta cu Internet si obisnuiti cu tehnologia, acesta putand fi un semn ca modelul adoptat anterior ar trebui modificat”, a mai anuntat compania.