Compania de Internet Yahoo pregateste o noua runda de disponibilizari, acestea fiind primele reduceri de personal facute de noul CEO, Carol Bartz, informeaza Wall Street Journal.
Sursele au declarat ca, pe langa cei 2.400 de angajati concediati anul trecut, reducerile vor afecta cateva sute de angajati ai companiei. Mutarea ar putea fi anuntata saptamana viitoare, cand Yahoo va raporta castigurile din primul trimestru.

Purtatorul de cuvant al Yahoo a refuzat sa comenteze informatia. Cotidianul The New York Times a anuntat ca Yahoo a planuit disponibilizari de la inceputul saptamanii, conform propriului site.

Compania a redus personalul de mai multe ori in mai putin de doi ani pentru a compensa pierderile provocate de impactul recesiunii. La sfarsitul anului trecut, compania avea 13.600 de angajati.

Cand compania a disponibilizat in luna decembrie 1.400 de angajati, a sugerat ca mai multe reduceri ar putea fi necesare daca economia se va inrautati. Yahoo, care foloseste publicitate de tip display, a fost afectata dupa ce consumatorii si-au redus cheltuielile de publicitate in favoarea altor companii de Internet, cum ar fi Google.

De la venirea sa in luna ianuarie, Bartz urmareste reorganizarea managementului in vederea reducerii costurilor. La cateva saptamani de cand Carol Bartz a ocupat pozitia de CEO, Yahoo a anuntat noi pierderi in trimestrul al patrulea, determinand analistii si investitorii sa accentueze cererile pentru un control intensificat al costurilor.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri