“Planul pentru eMAG dupa preluare este sa fie un business pe crestere, nu am apucat inca sa concretizam in cifre, dar consideram compania un brand cu o valoare foarte mare. Pentru eMAG, Asesoft este un investitor strategic si pentru noi este o oportunitate de business, poate cea mai buna oportunitate din retailul online romanesc”, a declarat, pentru Wall-Street, Iulian Stanciu (foto), Director General Asesoft.

El este de parere ca piata se apropie de punctul culminant al crizei din retail, ceea ce inseamna vanzarile cele mai slabe. “De acum ne asteptam la o singura directie pentru toata piata: in sus”, a continuat Stanciu.

Nevoia de a atrage un investitor pentru capitalizarea eMag a aparut inca din primavara anului trecut, iar dupa mai multe negocieri cu diversi investitori financiari decizia actionarilor a fost de a merge in directia unei investitii strategice, se arata in comunicatul eMAG.

“Cautam de un an de zile un investitor strategic, firma nu mai putea sa se sutina singura, doar din veniturile proprii, asa cum a facut 7 ani. Business-ul si strategia eMAG nu se vor schimba deloc, principala noastra strategie este sa diversificam oferta”, a declarat, pentru Wall-Street, Radu Apostolescu, fondatorul eMAG.

El a explicat ca acordul dintre cele doua companii este unul strict financiar, fiecare isi va continua independent linia proprie de business si isi va pastra focusul pe piata pe care activeaza: Asesoft pe distributie si eMAG pe cea de retail online.

Sinergiile logistice intre eMAG si Asesoft care se vor concretiza mai usor acum vor fi baza construirii platformei de comert online eMAG la care sa aiba acces in egala masura orice distribuitor si comerciant, pe modelul Amazon.com. Viziunea eMAG ramane neschimbata si centrata in continuare pe nevoile clientului de a avea acces la o baza cat mai larga de produse, servicii si informatii, au explicat reprezenantii companiei.

”Nu o sa favorizam eMAG ca si client al Asesoft, o sa sprijinim in continuare toti partenerii Asesoft. eMAG reprezinta sub 10% din vanzarile Asesoft, eMAG vinde peste 15.000 produse de la peste 500 de producatori in timp ce Asesoft vinde aproximativ 2.000 de produse de la 50 producatori”, explica Razvan Ziemba, Director Executiv Asesoft.

eMAG detine o cota de piata de circa 70% din comertul online din Romania si a avut in 2008 o cifra de afaceri estimata la aproximativ 150 de milioane de euro, dublu fata de 2007.

Asesoft Distribution a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 127 milioane USD, in crestere cu 22% fata de anul anterior, iar pentru 2009 isi propune afaceri de 130 milioane USD. Compania de distributie IT are o baza de clienti formata din peste 1.000 reselleri activi si este furnizor important al retelelor de retail locale.

Asesoft lucreaza in 2009 cu o marja de profit de 1%

Asesoft Distribution lucreaza in 2009 cu o marja de profit de 1%

Asesoft Distribution lucreaza in 2009 cu o marja de profit de 1%