In plus, consolidarea valorii cotelor de piata LG pe segmentul de televizoare LCD si cu plasma in prima parte a anului 2009 releva preferintele consumatorilor romani in materie de electronice. Televizoarele LCD si cele cu plasma se afla in continuare printre principalele produse electronice achizitionate de romani, chiar si in contextul economic actual.

Mentinerea valorilor se datoreaza in principal rezultatelor obtinute in urma derularii campaniilor de tip buy-back desfasurate in parteneriat cu retailerii si cu asociatiile de profil, pe piata locala, in intervalul 19 martie - 22 aprilie 2009.

Pe segmentul de televizoare LCD, LG si-a imbunatatit cota de piata inca din luna februarie 2009, aceasta urcand la nivelul celei inregistrate in luna decembrie 2008, una din lunile de varf ale anului. In ceea ce priveste vanzarile de televizoare cu plasma, compania a inregistrat prima cota de piata in 2009, conform studiilor realizate la nivelul lunilor ianuarie-februarie, cu 40% din piata.

Pe segmentul de televizoare LCD, vanzarile realizate in luna martie 2009 catre consumatorii finali s-au dublat fata de vanzarile din aceeasi luna a anului precedent, rezultate obtinute in urma derularii campaniei de buy-back pe acest segment.

"Pentru luna aprilie, estimam o crestere si mai mare a cotei de piata, ceea ce sustine strategia de consolidare a pozitionarii pe piata a brandului, pe segmentul de televizoare LCD si cu plasma", a declarat Roh Pan Ock, presedinte al LG Electronics Romania.

LG Electronics Inc a afisat o scadere de 25% a profitului operational in primul trimestru, mai mica decat estimau analistii, si a prevazut ca majorarea vanzarilor de telefoane mobile si de instalatii de aer conditionat va sustine revenirea profitului in trimestrele urmatoare.