Conform aceleiasi surse, mai mult de jumatate (58%) din cei 80 de retaileri online implicati in realizarea acestui studiu, au raportat cresteri la nivelul vanzarilor de la an la an.

Producatorii de branduri de consum au beneficiat de cea mai mare rata de crestere trimestriala la vanzari in T1 (71%), fiind urmati de comerciantii cu amanuntul (68%).

In ceea ce priveste comerciantii strict online, 61% dintre acestia au inregistrat o scadere a vanzarilor pe Internet, dupa cum arata un studio efectuat de Forrester Research si Shop.org.

Insa, in ciuda rezultatelor afisate de piata de comert online din SUA, vanzarile pe acest sector sunt asteptate sa creasca cu 4,4% in acest an, pana la o valoare totala de 140,66 miliarde dolari.

Mai mult, potrivit unor estimari ale diviziei de investitii, cercetare si analiza a grupului Citi, aceasta rata de crestere se va tripla in 2010, iar vanzarile online de pe piata americana vor atinge 163,84 miliarde dolari, cu 16,5% mai mult comparativ cu 2009.

Totusi, dupa cum arata o alta companie de cercetare din Statele Unite, din cauza crizei economice, vanzarile online din SUA vor scadea cu 0,4% in acest an, pana la 133,1 miliarde dolari.

In 2008, sectorul e-commerce a afisat venituri in crestere cu 4,6%, la 133,6 miliarde dolari, fata de 127,7 miliarde, cat s-a inregistrat in anul precedent.

Incepand cu anul urmator, economia Statelor Unite este asteptata sa dea semne de imbunatatire si, ca urmare, si sectorul de retail online va incepe sa creasca, dupa cum arata eMarketer. Astfel, pentru perioada anuntata, vanzarile online vor creste cu o rata anuala de 9,8%, la 146,1 miliarde dolari, iar in 2011 si 2012, piata de e-commerce americana va inregistra un boom.

Cresterile pe acest segment vor fi de doua cifre, la 165,6 miliarde dolari (in crestere cu 13,3%) si, respectiv, 184,5 miliarde dolari (cu 11,4% mai mult).