"Estimarile noastre sunt de circa 200.000 euro investitie in primul an de activitate. Acest nivel de investitie este optimizat prin platforma comuna utilizata in FIT Distribution", a declarat Marius Ghenea (foto), presedinte FiT Distribution.

TOYfun.ro se alatura, astfel, celorlalte magazine online din grup: PCfun.ro (principalul magazin online al grupului cu activitati in zona de vanzari IT si comunicatii), ElectroFun.ro (magazin specializat de produse electronice si electrocasnice), ShopIT.ro (magazin adresat in principal vanzarilor de componente de calculator).

"TOYfun.ro reprezinta inca un pas pe care FiT Distribution il face in diversificarea activitatilor de comert online, iar prin utilizarea unei platforme logistice si de back-office comune, grupul realizeaza economii de costuri si sinergii in activitatea diverselor magazine online administrate", a spus Magda Stoica, project manager TOYfun.ro.

Referitor la obiectivele de business pentru acest an, TOYfun.ro isi propune sa atinga o cifra de afaceri de aproximativ 450.000 euro, iar pentru anul 2010, primul an complet de activitate, cifra de afaceri vizata este de 1,2 milioane euro.

"Astfel, vizam pentru urmatoarele 12 pana la 18 luni sa atingem o cota de piata de 35% din vanzarile online de jucarii din Romania", a adaugat Ghenea.

TOYfun.ro va organiza in perioada lansarii site-ului un turneu de jocuri pentru console: Xbox, PlayStation, Wii, la care pot participa copii cu varste cuprinse intre 10 si 14 ani.

In urma cu aproximativ doua luni, PCfun a cumparat magazinul online ShopIT.ro, specializat in vanzari de produse IT&C.