YouTube isi mentine pozitia de lider in piata clip-urilor online cu aproximativ 5,5 miliarde de vizualizari, in crestere cu 35,5% fata de anul anterior, scrie PC Magazine.

Hulu a adunat in luna aprilie 373,3 milioane de vizualizari, in crestere fata de luna aprilie din 2008, cand a inregistrat 63,2 milioane vizualizari.

“Hulu, alaturi de furnizori ca Veoh si retelele de televiziune, si-a petrecut ultimii doi ani incercand sa convinga consumatorii ca Internetul este un loc in care pot viziona foarte bine programele cu lungime intreaga. Vizualizarile din luna aprilie sugereaza ca aceste site-uri au reusit sa convinga publicul”, a declarat Jon Gibs, vice-presedinte Nielsen Online.

Yahoo ocupa pozitia a treia, cu aproximativ 204 milioane de vizualizari, in pofida scaderii de 8,1% fata de anul anterior. Fox Interactive Media, care cuprinde MySpaceTV, a inregistrat, de asemenea, o scadere de 38,8%, cu 201 milioane de vizualizari in luna aprilie.

Luna trecuta, ABC a anuntat ca va deveni partener si actionar al Hulu, care este in momentul de fata o companie mixta formata intre NBC Universal si News Corp.

Potrivit celeilalte organizatii de masurare a audientei pe Internet - comScore - Hulu a inregistrat in luna martie a acestui an 380 milioane vizualizari, ceea ce inseamna 2,6% din toate clip-urile postate online si 4,9% din totalul minutelor petrecute urmarind clip-uri online. Hulu a atras aproximativ 41,5 milioane de vizitatori in luna martie, care au urmarit in medie noua clipuri in timpul petrecut pe site.

Din punct de vedere al varstei utilizatorilor, cea mai mare crestere este cuprinsa in intervalul 35-49 de ani, a doua pozitie fiind completata de cei cu varste peste 65 de ani.