Panasonic, unul dintre cei mai mari producatorii de electronice, a anuntat pierderi de aproape patru miliarde dolari in anul fiscal incheiat la 31 martie, scrie CNN.com.
Analistii au preconizat ca producatorul ar putea inregistra pierderi de un miliard dolari. Vanzarile grupului au scazut in acest an cu 14%, reducand dividendele la 7,5 yeni per actiune.

Compania a preconizat ca vanzarile ar putea sa scada cu inca 10% in acest an, ajungand la pierderi estimate la doua miliarde dolari pentru viitorul an fiscal.

Compania, care anul trecut si-a schimbat denumirea din Matsushita Electric, produce semiconductori, echipamente industriale si aparate electronice pentru uz casnic.

Panasonic se alatura listei in crestere a companiilor japoneze care au afisat pierderi anuale ca rezultat al crizei financiare, care a “muscat” din economia de export de care depind aceste companii.

Hitachi a avut pierderi de opt miliarde dolari in anul fiscal incheiat la 31 martie, cu venituri consolidate in scadere cu 11% fata de anul anterior. A fost cea mai mare pierdere inregistrata de un producator japonez, potrivit Institutului de Cercetare Shinko.

NEC Corporation a inregistrat pierderi de trei miliarde dolari in anul fiscal incheiat, in scadere cu aproape 11,5% fata de anul trecut. De asemenea, Nissan a afisat pierderi de 2,3 miliarde dolari.

Sony Corp. a anuntat pierderi nete de un miliard dolari pentru anul fiscal incheiat la 31 martie, fiind pentru prima data in ultimii 14 ani cand incheie anul cu deficit.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri