DCS si-a aliniat intreaga strategie pentru optimizarea serviciilor adresate clientilor, dorind sa raspunda cu promptitudine oricaror solicitari venite din partea acestora.

Preocuparea permanenta pentru satisfactia clientilor, precum si tehnologiile performante puse la dispozitia acestora, au adus peste 10.000 clienti noi de date in portofoliul DCS, de la inceputul acestui an. Pe segmentul rezidential, prin brandul AKTA, DCS a atras peste 10.000 clienti pe serviciile de Internet, iar prin divizia Dial Telecom, adresata exclusiv companiilor, DCS si-a marit portofoliul de clienti de date si telefonie cu peste 200 de companii medii si mari.

„Extinderea ariei de acoperire la nivel national, precum si investitiile planificate pentru dezvoltarea serviciilor de Internet si telefonie, vor aduce in 2009 companiei o crestere de aproximativ 10%, atat pe segmentul business – prin Dial Telecom, cat si pe segmentul rezidential – prin serviciile AKTA”, a declarat Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems..

In acest moment, DCS dispune de un client service disponibil permanent, 24/7/365, de echipe de interventii de la distanta sau la fata locului, precum si de un punct specializat de preluare si gestionare a tuturor solicitarilor venite de la clienti.

Furnizorul de telefonie fixa pentru companii urmareste extinderea serviciilor companiei prin accesarea pietei de telefonie de pe segmentul rezidential, strategie ce va creste cu cel putin 15% ponderea veniturilor din telefonia fixa in cifra de afaceri a companiei.

Malacopol, DCS: Serviciile triple play ne vor creste cu cel putin 10% afacerile in 2009

Malacopol, DCS: Serviciile triple play ne vor creste cu cel putin...