Oferta Microsoft include o propunere pentru utilizarea tehnologiei de publicitate a companiei si cumpararea de spatiu publicitar de sute de milioane de dolari.

Pretul tranzactiei ar fi de minim 400 milioane dolari, in functie de angajamentele pentru cumpararea spatiilor publicitare si tehnologiei, au anuntat sursele, potrivit NewsIn.

Omnicom Group, WPP si Publicis se afla printre companiile contactate de Microsoft si printre cele care si-au exprimat interesul fata de Razorfish, avand in vedere o relatie comerciala mai extinsa cu grupul de software, arata WSJ, care citeaza surse apropiate situatiei.

Microsoft, care a angajat banca de investitii Morgan Stanley pentru gestionarea posibilei tranzactii, s-a adresat, de asemenea, si companiilor de publicitate Interpublic Group si Dentsu.

Un purtator de cuvant al Microsoft a refuzat sa comenteze stirea, catalogand cele anuntate drept zvonuri. Potrivit WSJ, discutiile sunt preliminare, iar un acord ar putea fi incheiat peste cel putin cateva luni.

Microsoft a achizitionat grupul Razorfish in 2007 ca parte a cumpararii companiei aQuantive, pentru 6 miliarde dolari.

Compania de software a anuntat la sfarsitul lunii aprilie o scadere la 2,98 miliarde dolari a profitului din al treilea trimestru fiscal, din cauza scaderii cheltuielilor pentru produse tehnologice, in contextul crizei economice.