Orange lanseaza o noua oferta pentru clientii care cumpara produse din magazinul online intre 15 iulie si 15 august in functie de temperatura de afara, prin care estimeaza ca isi va dubla vanzarile online si va schimba curba sezonalitatii.
"Prin aceasta campanie urmarim sa modifcam curba uzuala a sezonalitatii care, de regula, imprima o reducere a traficului si a vanzarilor in perioada concediilor de vara", declara Robert Anghel, Online Marketing Manager la Orange Romania.

"In plus, estimam o dublare a vanzarilor online pe parcursul lunii in care se desfasoara promotia", adauga Anghel.

Fiecare grad care depaseste tenperatura de 25°C reprezinta o reducere de 1%. Astfel, cu cat temperatura este mai ridicata, cu atat reducerea este mai mare.

Spre exemplu, daca temperatura este de 30°C, clientii Orange pot cumpara orice produs din magazinul online cu 5% reducere, la 35°C cu 10% reducere, iar la 40°C cu 15% reducere.

Reducerile verii din magazinul online Orange se aplica in functie de temperatura exterioara, masurata de Administratia Nationala de Meteorologie in centrul Bucurestiului si actualizata din ora in ora pe site-ul companiei. Utilizatorii vor putea descarca de pe site si o aplicatie pentru desktop care ii va tine la curent cu evolutia temperaturii, implicit a reducerilor.

Clientii pot gasi la pret redus si produsele care au inregistrat cele mai bune vanzari in magazinul online si pe care Orange le recomanda: BlackBerry Curve 8320, BlackBerry Bold, Samsung U800, Nokia 3600, Nokia 1661, laptopul ASUS EeePC 1000H, iPhone 3G, iar in curand iPhone 3GS.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri