Potrivit lui Tiberiu Pop, directorul executiv al Corsar Grup, compania care detine magazinul online, s-a ajuns la concluzia ca, atata timp cat Cel.ro se poate sustine din resurse proprii, nu va vinde nicio participatie din firma.

"Cat online-ul e in crestere si pana se stabilizeaza situatia economica, nu se justifica sa vindem nimic din firma" a declarat Pop, pentru Wall-Street.

In plus, continua el, online-ul nu ofera marjele de profit pe care un fond de investitii si le doreste.

"Insa noi ramanem in continuare interesati de un parteneriat cu un investitor care poate aduce plus valoare afacerii noastre si nu doar bani", a conchis Pop.

In primul trimestru al anului in curs, Cel.ro a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane lei (2,33 mil. euro), in crestere cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor furnizate de companie.

Trei luni de stagnare pentru jucatorii din e-commerce. Previziuni sumbre pentru trimestrul doi

Trei luni de stagnare pentru jucatorii din e-commerce. Previziuni...