In urma cu trei ani, Google a achizitionat YouTube pentru 1,65 miliarde dolari si a inregistrat pierderi importante investind in site-ul care permite utilizatorilor sa posteze si sa impartaseasca clip-uri video gratuit.

“YouTube se afla pe o traiectorie de care suntem foarte multumiti”, a declarat Eric Schmidt, directorul executiv al Google.

El a adaugat ca Google este ajutat de agentiile de publicitate sa creeze cu usurinta reclame pentru YouTube.
Executivii Google au facut recent declaratii diferite despre modelul de afacere al YouTube. Schmidt a declarat reporterilor ca noile formate, cum ar fi reclamele pre-roll - ce apar inaintea clipului YouTube, vor produce o crestere a veniturilor.

Saptamana trecuta, seful de marketing si management al produselor din cadrul Google, Jonathan Rosenberg, a declarat ca “au fost monetizate afisarile”, iar numarul de utilizatori care vizionau clipuri ce contineau reclama s-a triplat in ultimul an.

“In prezent, monetizam miliarde de vizualizari in fiecare luna”, a declarat acesta.

Directorul financiar al Google, Patrick Pichette, a declarat recent ca eforturile de a introduce noi formate de publicitate si promovare a clipurilor au ajutat la stabilirea ca relevanta si “oportuna pentru utilizatori” a paginii de start a YouTube printre companiile de publicitate.

“Suntem multumiti de cresterea veniturilor YouTube, care este cu adevarat materiala pentru noi si acest lucru ne determina sa vedem acest site ca o afacere foarte profitabila si buna pentru noi”, a declarat Pichette.

Compania ce detine cel mai popular motor de cautare din lume a raportat o crestere cu 19% a profitului net din al doilea trimestru, la 1,48 miliarde dolari, peste asteptarile pietei.

Profitul Google a urcat cu aproape 20% in T2

Profitul Google a urcat cu aproape 20% in T2