Aceste modele vor fi utilizate pentru a realiza materiale de marketing - inclusiv reclame TV, brosuri si profilul online al companiei - chiar inainte de iesirea automobilelor din linia de productie.

“Utilizarea acestor date pentru marketing revolutioneaza modul in care industria auto creeaza materiale de publicitate pentru presa scrisa, online si la posturile de televiziune”, a spus Karim Salabi, vicepresedinte Autodesk, Visual Communication Group.

“Utilizarea de software pentru generarea de vizualizari a reclamelor permite companiilor auto sa isi prezinte noile automobile fara a fi nevoie de productia unor prototipuri fizice costisitoare. Aceasta abordare elibereaza, de asemenea, un nou potenial de creativitate si incurajeaza agentiile de publicitate sa abordeze noi directii artistice, care, utilizand metodele de fotografie traditionale, pot fi dificile si costisitoare”.

In urmatorii trei ani, impreuna cu Mackevision, Autodesk va crea mai mult de 240 de modele virtuale ale autovehiculelor BMW Group.

Autodesk Consulting va furniza serviciile Autodesk Creative Bridge pentru a crea un flux de lucru vizual pentru BMW, care sa exploateze proiectarea 3D. Acest lucru va insemna automat o scadere a costurile de producie, imbunatatind in acelasi timp flexibilitatea creativa.