Dell, al doilea producator de computere din lume, a afisat o scadere a profitului de 23% in al doilea trimestru fiscal, dupa ce compania a continuat sa se confrunte cu bugete mici alocate domeniului IT, scrie Wall Street Journal.

Compania a anuntat ca vede o stabilizare, condusa in mare parte de imbunatatirea cererii din zona clientilor casnici. Totusi, vanzarile catre consumatorii corporate, care inseamna aproximativ 80% din vanzarile Dell, au ramas neschimbate, iar companiile au in continuare retineri in fata investitiilor din IT. Orice crestere semnificativa in cheltuieli nu va afecta vanzarile pana in 2010, au declarat executivii.

"Daca tendintele curente de cerere continua, ne asteptam ca veniturile din a doua jumatate a anului sa fie mai mari decat in prima", a declarat Michael Dell, directorul executiv Dell.

Pentru trimestrul incheiat la 31 iulie, producatorul de computere a raportat castiguri de 472 milioane dolari comparativ cu 616 milioane dolari, cat erau cu un an in urma. De asemenea, in ultimul trimestru sunt incluse si cheltuielile de restructurare.

Veniturile au scazut cu 22% la 12,76 miliarde dolari.

Veniturile pentru computerele personale au scazut cu o treime, in timp ce segmentul laptop-urilor a inregistrat un declin de 21%.

Directorul financiar al Dell, Brian Gladden, a declarat ca in timp ce vanzarile de computere catre consumatori sunt relativ puternice, clientii corporate inca au retineri inainte de a cheltui bani.

Veniturile din vanzarile catre clientii mari au scazut cu 32% in al doilea trimestru, in timp ce vanzarile catre consumatorii mici si mijlocii au scazut cu 29% fata de anul trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri