In urma cu sase luni, cand s-a lansat cartela gratuita PrePay ce se poate comanda doar online, clientii Orange primeau 10 minute si 10 mesaje in retea la activarea cartelei, iar prin noua oferta acestia primesc un credit de 2 euro si bonus special de 2 euro pe luna, timp de un an.

"Comenzile online pentru cartela PrePay gratuita s-au mentinut constante de la lansarea proiectului si au o cota importanta in volumul vanzarilor online. Acest produs este dedicat clientilor aflati deja in mediul online, pentru care comunicarea mobila este acum mai la indemana ca oricand: nu sunt nevoiti sa foloseasca cardul pentru plata si nici nu trebuie sa astepte curierul pentru livrare, deoarece cartela PrePay este livrata direct in cutia postala", a declarat Ady Rugina, Online Marketing Manager Orange Romania.

In ultimul timp, Orange a acordat o atentie din ce in ce mai mare vanzarilor virtuale, compania anuntand ca noua varianta a magazinului online Orange , ansata in iunie cu o investitie de 200.000 de euro, a generat in primele doua luni ale verii vanzari de 12 ori mai mari decat in perioada similara din 2008.

Cel mai important operator telecom pe piata locala a inregistrat in primul semestru al acestui an venituri de 531 milioane de euro, mai putin cu 15,4% fata de aceeasi perioada din 2008. In prima jumatate a acestui an, compania a avut 10,35 milioane de clienti fata de 10,08 milioane de utilizatori in iunie 2008.

Orange a rulat anul trecut afaceri de 1,28 miliarde euro, mai mari cu aproximativ 5,5%, fata de cele din urma cu doi ani si a inregistrat un profit de 437,9 milioane euro, in crestere cu circa 20% fata de cel anuntat pentru 2007, devenind astfel cea mai profitabila companie pe piata locala.