Cele mai bine vandute solutii Bitdefender la ora actuala in domeniul produselor de business sunt Client Security, aceasta insemnand 28% din vanzari si produsul pentru servere de mail, care are o cota de 21%.

Pe segmentul consumer, cea mai populara solutie de protectie este Internet Security 2009, care inseamna 48% din totalul vanzarilor pe aceasta latura de business.

In ultimul an, BitDefender a semnat mai multe parteneriate pentru distribuirea produselor in centre comerciale sau retele de retail de electronice si electrocasnice pentru o mai buna prezenta pe segmentul consumer.

Astfel, dupa ce de la sfarsitul anului trecut, BitDefender a inceput sa comercializeze produsele in 18 hypermarketuri Carrefour, din luna iulie a acestui an solutiile companiei pot fi cumparate si din 70 dintre cele 133 de magazine din reteaua Domo, al treilea retailer electroIT pe piata locala.

„Aceste acorduri ofera pe langa o suita de produse certificate la nivel mondial si termene scurte de livrare, sesiuni de prezentari tehnice si comerciale, ori demonstratii tehnice, pentru sustinerea vanzarilor. Noi ne dorim sa ne dezvoltam prezenta si vizibilitatea la nivel retail pentru a adresa astfel nevoile tuturor potenţialilor utilizatori casnici”, a declarat, pentru Wall-Street, Simona Bogdan, PR BitDefender.

Principalii concurenti ai BitDefender pe piata locala sunt solutiile antivirus produse de americanii de la Symantec si rusii de Kaspersky, alti competitori fiind compania slovaca Eset si cea spaniola Panda.

Anul trecut, BitDefender avea o cota de piata de aproximativ 40% pe o piata evaluata la aproximativ 7-8 milioane euro, insa reprezentantii companiei au refuzat sa ofere informatii in legatura cu cota si valoarea de piata pe care o estimeaza pentru finalul acestui an.

Daca majoritatea jucatorilor au evaluat piata de securitate IT la 7-8 milioane de euro in 2008, pentru acest an estimarile companiilor sunt in jurul a 10 milioane de euro.