Televizorul, care costa 17.000 de lei, pastreaza proportia ecranului de cinematograf, este unul din cele mai rapide LCD-uri actuale cu o rata de refresh de o minisecunda si permite accesul la internet prin conexiune Wi-Fi.

„Contextul economic actual este cel mai bun moment pentru lansarea acestui produs. In criza oamenii cheltuie mai putin bani pentru produsele de folosinta indelungata, dar pe de alta parte oamenii renunta la restaurante si petrec mai mult timp acasa. Totodata pana acum, criza a afectat marea masa de consumatori si mai putin vanzarile pe segmentul de varf ”, a declarat Ilona Ciausoiu, director general al Philips Romania, adaugand ca segmentul de lux inseamna aproximativ 3% din piata locala a bunurilor electrice estimata in acest an de GFK la aproximativ 664 milioane de euro.

Televizorul se adreseaza cinefililor si deocamdata este distribuit in reteaua de magazine Domo si Altex.

Pe piata produselor electronicelor de larg consum, in primul semestru al anului vanzarile au fost de aproximativ 111 milioane euro, mai putin cu 49,7% fata de perioada similara a anului trecut, printre produsele care s-au vandut cel mai slab numarandu-se televizoarele LCD si plasmele.

Potrivit companiei americane de cercetare DisplaySearch, anul viitor vanzarile de televizoare LCD la nivel mondial vor creste cu 17% la 149 de milioane de unitati. Aceeasi companie a modificat in iunie estimarile pentru vanzarile de LCD-uri din 2009, anuntand o valoare a pietei globale de LCD-uri la aproximativ 53,5 miliarde de euro, fata de preconizarile initiale de 46,4 miliarde de euro

Compania olandeza Philips are aproximativ 116.000 de angajati in peste 60 de tari, iar in 2008 a inregistrat vanzari de aproximativ 26 miliarde de euro