Liderul cautarilor online a lansat versiunea limitata a serviciului, deja testat de dezvoltatori si considerat una dintre cele mai inovatoare inventii ale companiei dedicate clientilor de tip corporate.

Expertii sustin ca proiectul are potential pentru accelerarea planurilor Google de a furniza soft-uri pentru companii, si ofera gigantului online un rol important in spatiul retelelor sociale acum dominate de companii ca Facebook si Twitter.

Potrivit unor posturi prezente pe blogul oficial al Google, compania anunta ca va explora planurile de "monetizare a magazinului de aplicatii" care ar putea permite dezvoltatorilor sa vanda soft-uri care imbunatatesc capacitatile serviciului.

Comentariile vin la o zi dupa ce Google a trimis invitatiile de accesare Wave catre 100.000 de dezvoltatori, cercetatori individuali si utilizatori corporate ai aplicatiei Google Apps.

Serviciul a fost dezvoltat de o echipa mica din Australia, codusa de inginerii Jens si Lars Rasmussen.

Intr-un post separat pe blogul companiei, Stephanie Hannon, Product Manager al Wave, a anuntat eforturile unor companii ca SAP si Salesforce.com de a dezvolta soft-uri care extind functiile Wave, precum si produse care adauga servicii de video-conferinta si planificare a calatoriilor.