Canon Inc, cel mai mare producator de aparatura fotografica din lume, a afisat cea de-a saptea scadere consecutiva a profitului trimestrial, in contextul in care aprecierea yenului a diminuat valoarea exporturilor, relateaza Bloomberg.
Profitul net din al treilea trimestru a scazut cu 56%, la 36,7 miliarde yeni (398 milioane dolari), de la 83 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat Canon. Rezultatul a depasit, totusi, media estimarilor analistilor, de 29,9 miliarde yeni.

Aprecierea monedei japoneze fata de euro din timpul trimestrului a erodat castigurile, pentru ca circa 80% din veniturile grupului provin din vanzari in afara arhipelagului nipon, informeaza NewsIn.

Incorporarea la scara din ce in ce mai mare a camerelor foto in telefoanele mobile a reprezentat un nou element negativ pentru Canon, care incearca sa faca fata recesiunii mondiale.

Livrarile anuale de camere foto digitale vor scadea probabil pentru prima oara in 2009, cu 14%, la 103 milioane unitati, a estimat intr-un raport Kazuharu Miura, analist in cadrul Daiwa Institute of Research Ltd.

Profitul operational, care reprezinta vanzarile minus costurile bunurilor vandute si costurile administrative, a scazut cu 54%, la 60 miliarde yeni, in contextul in care veniturile au scazut cu 21,5%, la 774 miliarde yeni.

Canon si-a mentinut previziunile cu privire la scaderea profitului anual net cu 64%, la 110 miliarde yeni, si cu privire la scaderea vanzarilor anuale cu 22%, la 3.200 miliarde yeni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri