"Vodafone Romania a demarat o campanie de informare a clientilor privind riscurile fraudelor pe telefonul mobil. Aceasta campanie de informare a constat in trimiterea unui SMS catre toti clientii nostri, prin care acestia au fost sfauiti sa nu ofere date personale precum codul numeric personal, codurile de reincarcare ale Cartelei Vodafone sau parole personale atunci cand li se solicita acest lucru, prin diverse mesaje primite pe telefonul mobil", au declarat pentru Wall-Street oficialii companiei.

SMS-ul trimis de companie arata astfel: "Nu te lasa inselat! Nu comunica persoanelor straine codul numeric personal, codurile de reincarcare sau parolele personale. Detalii pe www.vodafone.ro/frauda".

Tentativele de frauda sunt intiate de persoane neautorizate, care nu reprezinta interesele Vodafone si urmaresc inselarea clientilor si obtinerea unor castiguri ilicite prin diverse metode.

Operatorul telecom reaminteste utilizatorilor sai ca mesajele pe care le expediaza pentru promovarea serviciilor si produselor ii directioneaza catre diverse canale de comunicare/ vanzare, cum ar fi: Centrul de relatii cu clientii, site-ul companiei, magazinele sau reteaua de dealeri Vodafone.

Promotiile lansate de Vodafone Romania sunt comunicate prin mai multe canale, TV, presa, panouri publicitare, Internet, SMS, si contin o unitate grafica specifica companiei.

Vodafone Romania si-a informat clientii in numeroase randuri cu privire la tentativele de frauda pe telefonul mobil, prin diferite canale precum site-ul companiei, prin reprezentantii de vanzari si prin serviciul de relatii cu clientii, potrivit reprezentantilor operatorului.

Compania indica utilizatorilor sai sa anunte orice tentativa de frauda la *222, in sensul stoparii acestor actiuni ilicite.