Oferta este disponibila atat pentru clientii noi, dar si pentru cei care folosesc deja serviciile operatorului.

“Aceasta este o oferta exceptionala creata special pentru a permite clientilor sa economiseasca bani, mai ales in aceste vremuri dificile. Aceasta initiativa ne va ajuta sa marim baza de clienti mentinand pentru noii nostri clienti un focus pe servciile de televiziune – care continua sa fie business-ul nostru central. Pe de alta parte, incurajam diversificarea serviciilor pentru clientii existenti pe care incercam sa ii loializam”, declara Jack Mikaloff, directorul executiv al UPC Romania.

Astfel, clientii care detin un abonament de cablu si doresc si servicii de telefonie sau/si internet, primesc noul serviciu gratuit in primele trei luni.

Totodata, abonatii ce doresc sa treaca de la televiziunea analogica la cea digitala primesc primele trei luni cadou la plata noului abonament.

Competitia foarte mare intre UPC, RCS&RDS si Romtelecom este intensificata in ultimul timp mai ales de ofertele Romtelecom, in ultimul an RCS&RDS marind de doua ori preturile la serviciile oferite.

Pe de alta parte, Romtelecom a anuntat saptamana trecuta o oferta pe segmentul de telefonie fixa, compania oferind pana la 31 decembrie cinci abonamente cu pana la 4.000 de minute gratuite catre retelele fixe nationale si 400 de minute catre orice retea nationala mobila, fixa sau internationala.

Totodata, in octombrie, la cateva saptamani de la lansarea Cosmote pe segmentul telefoniei fixe de business, UPC a redus cu intre 30 si 50% preturile pentru clientii de business care opteaza pentru pachetele de minute preplatite disponibile catre retele nationale fixe si mobil.

La sfarsitul primului semestru al acestui an, UPC avea aproximativ 155.800 de clienti pe segmentul de televiziune prin satelit, 250.700 pentru serviciile de Internet, si 140.500 pentru cele de telefonie si 912.900 de utilizatori pentru televiziunea analogica prin cablu.

In primul semestru din acest an, UPC a inregistrat venituri de 61 milioane euro, mai putin cu 19% fata de perioada similara a anului trecut.

In 2008, UPC a raportat pierderi de 100 milioane euro, la o cifra de afaceri de 137,6 milioane.