In trimestrul al treilea, Tandberg a vandut 18.260 de unitati fata de 17.487 unitati in acelasi trimestru al anului trecut, insemnand o crestere de 4% in baze anuale. Veniturile din produse de retea au crescut cu 34%, in timp ce veniturile generate din servicii au crescut cu 18% de la an la an.

Venitul din pietele americane s-a ridicat de la 109,1 milioane dolari cat era cu un an in urma la 129,7 milioane dolari.

Venitul inregistrat in EMEA s-a ridicat la 78,1 milioane dolari, fata de 77,4 milioane in acelasi trimestru din anul trecut. Concentrarea pe clientii din sectorul public s-a dovedit eficienta in acest trimestru, in special in Marea Britanie. Performante remarcabile s-au inregistrat si in Olanda, Germania, Franta si Suedia. Regiunea Europa, Orientul Mijlociu si Africa a obtinut rezultate deosebite in domeniul controlului costurilor si al managementului performantei. De asemenea, vanzarea de servicii a continuat la nivelul tuturor pietelor.

Tandberg a raportat venituri de 26,9 milioane dolari in regiunea Asia Pacific, fata de 23,8 milioane dolari in acelasi trimestru din 2008.

Echipa din Asia de Nord a raportat o crestere semnificata pe piata din China, in timp ce echipa din Asia de Sud a obtinut rezultate remarcabile pentru produsele de teleprezenta in intreaga regiune, precum si cresteri pe segmentele Juridic si de Aparare in Asia de Sud-Est. Tandberg a continuat investitiile in organizare si canale pentru intreaga regiune.

La 1 octombrie, Tandberg a anuntat o oferta de preluare voluntara recomandata din partea Cisco pentru intregul pachet de actiuni ale Tandberg, insa potrivit unor surse apropiate situatiei actionarii grupului norvegian considera oferta prea mica si ar putea refuza aceasta oferta.