Cesare Avenia (foto dreapta) a fost manager market-unit Europa de Sud-Est, el preluand noua pozitie de Chief Brand Officer incepand cu noiembrie 2009.

Ericsson a dezvoltat in ultimul an o noua strategie de brand menita sa raspunda oportunitatilor si provocarilor ce vor veni in urmatorii ani.

„Vom trece de la telecomunicatiile traditionale la IP, vom evolua de la o companie axata pe hardware la una centrata pe software, in contextul in care vom asista mai degraba la o evolutie si modernizare a retelelor existente decat la implementari masive de noi retele, asa cum s-a intamplat in ultimii ani”, a spus viitorul presedinte si CEO, Hans Vestberg (foto jos).

„Acest lucru va necesita schimbarea modului in care am lucrat pana acum, precum si modelele de business pe care le-am folosit”, a adaugat el.

Rolul lui Avenia va fi acela de a ajuta la implementarea schimbarilor in organizatie.

Cesare Avenia este licentiat in Inginerie Electronica. El s-a alaturat grupului Ericsson in 1994, cand a fost numit director de marketing al diviziei Mobile Systems. In paralel, el a predat cursuri de marketing industrial in cadrul Universitatii Tor Vergata din Roma.

Ericsson, cel mai mare producator de retele de telefonie mobila din lume a inregistrat un profit net mai mic cu 71% in trimestrul al treilea in contextul in care clientii au redus cheltuielile si concurenta chineza a redus preturile.

Conform unui studiu efectuat de producatorul de solutii antivirus BitDefender, Ericsson se afla printre cei mai cautati angajatori in IT.

Profitul Ericsson scade cu 71% in T3

Profitul Ericsson scade cu 71% in T3