Companiile nu sunt obligate sa semneze un contract, dar Twitter va oferi acestora "un sablon special de acces", a declarat Stone. Multe companii importante au adoptat serviciul Twitter ca o modalitate directa de comunicare cu clientii. Conturile personale vor ramane gratuite, anunta The Telegraph.

"Grupurile interesate vor beneficia de avantajele utilizarii comerciale a Twitter pe care o cunoastem din partea companiilor aeriene si a importantelor lanturi de magazine", a declarat Stone. "Vrem sa prezentam eventualilor clienti functii care le permite sa devina un utilizator Twitter mai eficient, oferind anumite analize", a adaugat acesta.

Twitter, care este evaluat la aproximativ un miliard dolari, inca nu a stabilit un model de afacere pentru serviciul pe care il ofera, iar conturile cu plata vor furniza o sursa de venit pentru platforma de micro-blogging.

De asemenea, Stone a confirmat ca Twitter ar putea considera semnarea acordurilor cu alte companii pentru a licentia continutul sau si difuzarea in timp real catre alte site-uri.

El nu a exclus posibilitatea unor parteneriate cu agentii de stiri si organizatii media, care adesea folosesc domeniile Twitter ca parte a operatiunilor lor. Stiri despre cutremure, acte teroriste si alte evenimente importante adesea apar pe Twitter inainte de a fi preluate si verificate de agentiile media importante.

Luna trecuta, Twitter a semnat un acord cu Google si Microsoft pentru a integra rezultate de cautare in timp real in cele doua motoare de cautare.