Nokia, cel mai important producator de telefoane mobile la nivel mondial va vinde anul acesta peste 500 de milioane de unitati, mai mult decat asteptarile pietei, a declarat un exacutiv al companiei pentru ziarul India Economic Times, scrie cotidianul britanic The Guardian care preia un articol al agentiei de stiri Reuters.
"In 2010, Nokia va vinde 500 de milioane de exemplare ceea ce inseamna in jur de 40% din piata globala” a declarat Rick Simonson, seful diviziei de telefoane mobile a Nokia.

Intr-un sondaj realizat de Reuters in noiembrie, analistii chestionati au estimati ca Nokia va vinde in acest an 458 de milioane de telefoane fata de 424 de milioane de exemplare anul trecut.

Un purtator de cuvant al companiei Nokia a afirmat ca declaratiile lui Simonson nu sunt noi, adaugand ca ultimele estimari ale producatorului finlandez au fost facute pe 2 decembrie.

Atunci oficialii Nokia spuneau ca vanzarile in volum ale Nokia vor creste cu 10% in acest an, in timp ce cota sa de piata va ramane neschimbata.

In trimestrul al treilea, cota de piata a Nokia in segmentul smartphone-urilor a scazut la 39,3% de la 42,3%, cat era cu un an in urma, in timp ce Apple si BlackBerry si-au marit-o, potrivit companiei de cercetare Gartner, scria in urma cu o luna site-ul de stiri financiare Bloomberg.

Tot in decembrie Nokia anunta ca in 2010 se va axa pe extinderea diviziei sale de servicii, pe imbunatatirea marjelor si pe raspandirea liniei sale de smartphone-uri la nivel global.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri