Astfel numarul 118 800 poate fi apelat de oriunde si la orice ora de pe telefonul mobil sau fix, din retelele care au cel putin 10.000 de utilizatori fiecare. Taxarea numarului se face in functie de reteaua din care s-a facut apelul.

“118 800 ofera datele actualizate ale abonatilor persoane fizice, companii si institutii publice. Registrul este un serviciu prin care companiile, liber profesionistii, consultantii si alti reprezentanti ai mediului profesional se pot promova in mod gratuit potentialilor parteneri de afaceri,” a declarat Kostas Papadopoulos, directorul general al InfoClick.

Registrul abonatilor include contactele utilizatorilor privati si ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplatite), care accepta sa fie intrudusi in baza de date. Acesta este disponibil si pe site-ul www.118800.com.ro si contine numere de telefon, din reteaua nationala fixa si mobila, numere de fax si adresa postala.

Cetatenii isi pot verifica datele de contact din registru si pot solicite rectificarea, eliminarea sau introducerea lor gratuit, potrivit lui Catalin Marinescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

Infoclick in parteneriat cu compania greceasca Newsphone Hellas pune la dispozitie registrul abonatilor si serviciul de informatii privind abonatii in urmatorii doi ani, managementul InfoClick dorind sa investeasca aproximativ 10 milioane de euro in dezvoltarea serviciului pana la finalul lui 2014.

InfoClick s-a lansat in 2008 pe piata locala, iar in luna decembrie a aceluiasi an a participat la selectia ANCOM pentru alocarea numarului 118 800. In iunie InfoClick si Newsphone Hellas au castigat cu 94,06 puncte din 100 posibile pentru registrul abonatilor si punctaj maxim pentru serviciul de informatii privind abonatii, la selectie participand si companiile Mediasat si Borg Design.