“Echipamentele GPS au in continuare un potential urias, avand in vedere numarul mare de autoturisme si rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%)", a declarat Sergiu Gansca (foto), director de marketing si vanzari Mio pentru Romania.

Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati.

Vanzarile inregistrate in ultimul trimestru au fost de 7.000 de untitati vedetele incontestabile ale lui 2009 fiind modelele din gama Spirit.

Oficialii companiei considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se asteapta o crestere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care ofera functii suplimentare si imbunatatesc experienta de navigare a utilizatorilor.

Bilantul managerului de 29 de ani, sefa peste GPS-urile Mio din patru tari

Bilantul managerului de 29 de ani, sefa peste GPS-urile Mio din...