Pe de alta parte, managerii ASF estimeaza ca in 2010 clientii locali vor genera vanzari de 40.000 de euro pentru NextReports, dar acest procent se va inversa in circa trei ani.

NextReports este un instrument de raportare care functioneaza fara a fi necesare alte baze de date, servere sau sisteme specifice, iar cele doua componente ale aplicatiei vor costa intre 99 euro/licenta in cazul Next Reports Designer si 999 de euro in cazul aplicatiei de server, pentru un numar nelimitat de utilizatori.

O sa ne axam pe Europa, dar datorita acoperirii globale a internetului si a gradului de aplicabilitate a solutiei, speram sa ajungem si in alte zone”, a declarat pentru Wall-Street, Stefan Paun (foto), director general Advantage Software Factory.

Pentru a-si atinge targetul, managementul ASF a lansat un site international al solutiei si a introdus aplicatiei pe alte site-uri care prezinta solutii IT, iar in urmatoarea perioada vrea sa incheie parteneriate de distributie online si offline.

Pentru ca ASF a lansat in alte noua tari si solutia de colectare a datoriilor Capone Banking, care aduce de fapt jumatate din businessul companiei estimat la doua milioane de euro in 2009, deja exista clienti straini care folosesc NextReports, aplicatia fiind inclusa in platforma Caponde, dupa cum a explicat Paun.

Pe piata interna aplicatia este folosita de cateva banci importante si unul din primii doi operatori telecom (n.red. de Orange sau Vodafone), dupa cum spune managerul.

Avand in vedere ca programul este integrat in solutia Capone, solutie care detine peste 50% dintre implementarile de sisteme de colectare in banci, printre clienti fiind ING Bank, Unicredit Tiriac Bank, Credit Europe Bank, Millenium Bank, Alpha Bank, Banca Romaneasca, este posibil ca printre clientii locali al NextReports sa fie aceste banci.

In ceea ce priveste veniturile de pe piata externa la nivel de companie, managerul ASF a adaugat ca este foarte dificil de estimat cat vor insemna in acest an din venituri, insa in 2009 clientii din strainatate au adus in jur de 15% din afacerile de doua milioane de euro.

Daca in decembrie anul trecut, Paun estima ca businessul va creste cu 10% in acest an, in prezent managerul are ca obiectiv ca veniturile sa stagneze la nivelul lui 2009. Profitul net al ASF a fost in 2009 de circa 12-13% din cifra de afaceri.

Cele mai multe venituri ale companiei provin din vanzarile de solutiile de colectare a datoriilor (un milion de euro) si din vanzarile de solutii CRM-managementul relatiilor cu clientii- care au adus anul trecut 100.000 de euro.

Compania a fost deschisa in 2001 de fondul de investitii spaniol GED Eastern Fund I si a fost cumparata in 2007 de catre Stefan Paun, Marian Stirbescu si Stefan Postelnicu, acestia fiind in prezent manageri si actionari.

Paun detine 57,9% din actiunile companiei, iar ceilalti doi parteneri, Marian Stirbescu si Stefan Postelnicu controleaza 28,9%, respectiv 13% din firma.