Mike Jones si Jason Hirschhorn, executivi ce au venit in cadrul companiei in acelasi timp cu Van Natta, vor prelua responsabilitatile acestuia, a anuntat grupul media News Corp., in cadrul unui comunicat de presa.

Van Natta a fost numit director executiv in aprilie 2009 pentru a repozitiona MySpace in segmentul retelelor sociale. In aceeasi luna, News Corp. l-a angajat pe Jonathan Miller, fost executiv AOL, pentru a gestiona operatiunile digitale.

"Am discutat cu Owen despre prioritatile sale personale si profesionale si am stabilit ca cel mai bine pentru el ar fi sa renunte la aceasta pozitie", a declarat Miller in comunicatul de presa.

In luna iunie, MySpace a pierdut un acord cu Google in domeniul reclamelor in valoare de 900 milioane dolari. Van Natta, care a declarat ca succesul MySpace nu depinde de publicitate si a scos site-ul din competitia directa cu Facebook, a incercat sa transforme compania intr-o retea de muzica, jocuri si divertisment. MySpace a cumparat serviciile digitale de muzica iLike si Imeem.