Acordul confirma inca odata strategia Yahoo de a deveni mai social pentru a atrage mai multa publicitate.

“Utilizatorii vor putea sa isi actualizeze statusurile Twitter si sa adauge continut pe reteaua sociala Twitter prin intermediul Yahoo”, a anuntat compania.

Gigantul web a adaugat ca motorul sau de cautare si site-ul de stiri va contine actualizarile in timp real ale Twitter despre diferite teme, parteneriat asemanator cu cel al Google.

“Acum, utilizatorul de internet va gasi cele mai relevante experiente personale prin intermediul Yahoo. De asemenea, acesta simplifica viata utilizatorilor prin apropierea lumilor sociale pentru un acces mai usor”, a declarat Bryan Lamkin, reprezentant al diviziei consumer din cadrul Yahoo.

Yahoo a mai anuntat ca parteneriatul cu Twitter nu presupune lansarea unui serviciu asemanator in segmentul de micro-blogging.

Directorul executiv al companiei, Carol Bartz, a declarat in urma cu un an ca intentioneaza sa colaboreze cu site-uri de social networking, ca YouTube, Twitter, Facebook si Skype, pentru a oferi experiente asemanatoare cu a acestora cand utilizatorii acceseaza platforma Yahoo.

In decembrie, Yahoo a anuntat ca site-urile sale vor fi accesibile prin platforma Facebook Connect.

David McDowell, director de marketing al companiei de Internet, a explicat ca Yahoo a ales sa integreze pentru inceput cele doua servicii deoarece sunt cele mai relevante.