“Valoarea medie a achizitiei s-a ridicat la 335 lei, in topul produselor cumparate aflandu-se cuptoarele cu microunde, storcatoarele de fructe, aragazurile si masinile de spalat aflate in promotie” a declarat Lucian Mitran, director de vanzari Flanco.

Ponderea cea mai mare din punct de vedere valoric au avut-o electrocasnicele mari, cu 35% din totalul vanzarilor, urmate de televizoare. Ora de varf ca numar total de facturi a fost 13:00-14:00 in ziua deschiderii, iar ca vanzare totala 17:00-18:00, aceeasi zi.

“Flanco Sun Plaza reprezinta cea mai buna lansare din istoria firmei si dovada faptului ca masurile luate pentru iesirea din criza incep sa dea roade. Ne asteptam ca Flanco Sun Plaza sa aduca in primul an vanzari totale de 10 milioane euro” a declarat Adrian Olteanu (foto), CEO Flanco.

Magazinul vine cu un concept nou pe piata de retail din Romania, fiind dotat cu mai multe puncte de informare unde clientii pot primi consiliere din partea echipei de specialisti si pot comanda direct produsele dorite, diminuand astfel timpul de achizitie si de facturare a produselor.

Oficialii Flanco International estimeaza ca noul magazin va inregistra vanzari de 100 euro pe mp in prima luna de la deschiderea Sun Plaza, ceea ce va duce la vanzari de 200.000 euro zilnic, suprafata ocupata de retailerul de electronice in cel mai mare centru comercial din Bucuresti fiind de 2.000 de metri patrati.

Noul Flanco World a devenit magazinul reprezentativ al retelei, prin dimensiune si amplasament, reprezentand o oportunitate pentru companie de a reloca unitatea din Baneasa intr-o zona cu trafic comercial mult mai mare.

*perioada descrie zilele de joi, 25 februarie – duminica, 28 februarie 2010

Flanco vrea vanzari de 200.000 de euro pe zi in prima luna in Sun Plaza

Flanco vrea vanzari de 200.000 de euro pe zi in prima luna in Sun...