Localizat strategic in cadrul Sun Plaza Mall, noul magazin dispune de o suprafata de 45 mp si este al doilea concept store lansat de Cosmos Mobile in Bucuresti, dupa cel inaugurat anul trecut in Plaza Romania.

Valoarea investitiei pentru noul concept store este estimata la 50.000 euro si reprezinta primul pas din planul de dezvoltare al companiei Cosmos Mobile pentru 2010. Pana acum, compania a investit 800.000 euro pentru dezvoltarea retelei de retail GSM pe piata din Romania.

Obiectivul este sa ne diferentiem pe piata de telecom ca distribuitor de top pentru produsele prepaid. Strategia noastra pentru a indeplini acest lucru cuprinde atat expansiunea coerenta si consistenta a retelei de distributie GSM, cat si introducerea de produse unice in oferta noastra de distributie”, a declarat Michalis Kontos, general manager al Cosmos Mobile.

Produsul cartela bonus va fi unul din principalii vectori de crestere a performantelor financiare ale Cosmos Mobile in 2010, potrivit lui Kontos.

Magazinul functioneaza sub brandul “4free” si a fost dezvoltat ca un concept store, cu spatii de expunere personalizate si o prezentare combinata de produse speciale, gadgeturi si oferte variate de telecom pentru consumatori.

Cosmos Mobile distribuie produsele prepaid atat ale operatorului de telecom Cosmote, cat si Orange si Vodafone, printr-o retea de distributie care include 7.500 de centre de vanzare pentru produsele prepaid (POS), dintre care 6.000 sunt vizitate lunar de reprezentantii companiei. Pentru produsele prepaid Cosmote, Cosmos Mobile detine 20% cota de piata.

Retailerul GSM isi propune pentru acest an cresterea cotei de piata pentru produsele prepaid Cosmote la 24%, comparativ cu cea detinuta in 2009, respectiv 20%. Pentru a atinge aceste performante, compania are in vedere o oferta de produse telecom personalizate si variate.

Compania de retail in telecomunicatii a fost infiintata in decembrie 2005, odata cu lansarea operatiunilor comerciale in Romania ale operatorului de telecom Cosmote si dispune de o echipa formata din 50 de specialisti. Reteaua companiei include peste 30 de dealeri si 50 de magazine proprii deschise in cele mai importante orase din Romania.