In cadrul evenimentului de aniversare a 15 ani de la infiintarea Yahoo, Bartz a reamintit presei cat timp a trecut dupa revenirea lui Steve Jobs in functia de CEO din 1997.

Apple a reusit sa revina pe profit abia in 2001 cand a fost lansat iPod-ul. De asemenea, producatorul de computere a devenit mai prosper in ultimii ani cand compania a dezvoltat computere performante si terminale atragatoare ca iPhone si iPad.

"Jobs stia structura companiei mai bine decat oricine si tot a avut nevoie de patru ani", a declarat Bartz. "Sunt oameni care vor sa vada lucruri magice la Yahoo. Lucrurile magice se afla in interiorul sistemului nostru", a adaugat aceasta.

Cea mai grava recesiune din ultimii 70 de ani este una dintre provocarile cu care s-a confruntat Bartz de la venirea sa. Incertitudinea economica a diminuat publicitatea online, principala sursa de venituri a Yahoo.

Yahoo s-a aratat o companie increzatore dupa ce a anuntat ca isi extinde numarul de angajati si vrea sa cumpere mai multe startup-uri.

Bartz a concediat 800 de angajati la scurt timp dupa venirea sa in functia de director executiv, insa Yahoo a angajat 700 de persoane in ultimele trei luni. "Forta de munca se va extinde din nou in acest an", a declarat Bartz fara a oferi detalii.

Directorul executiv a mai adaugat ca Yahoo este interesata de companiile mici care detin "o idee buna si o echipa buna". Aceasta strategie este asemanatoare cu cea a rivalului Google, care a cumparat opt companii in ultimele sapte luni.

De asemenea, Carol Bartz a declarat ca actiunea juridica inaintata de Comisia Europeana impotriva Google pentru violarea datelor confindentiale este o situatie ce o ingrijoreaza.

Aceasta a declarat ca acuzatiile de incalcare a intimitatii si acuzatia CE de impiedicare a competitiei de catre Google, creaza un mediu incert pentru companiile ca Yahoo. "De obicei nu sunt foarte interesata de inverventiile guvernului. Cred ca majoritatea pietelor functioneaza", a declarat executiva.

Carol Bartz nu s-a aratat foarte impresionata de Facebook cand la un moment dat compania sa a fost comparata de un jurnalist cu reteaua sociala Facebook. Cand a fost intrebata "de ce Yahoo nu are performante asemanatoare cu Facebook", aceasta a replicat intreband "care au fost veniturile obtinute de Facebook".