John Herlihy, viceresedintele operatiunilor globale de publicitate, a declarat in cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc in Irlanda, ca viitorul computerelor este mobil si este legat de browserele web, iar zilele computerelor de tip desktop sunt numarate, scrie The Telegraph.

"In maximum trei ani, desktop-urilor vor fi irelevante. In Japonia, majoritatea cercetarilor sunt facute prin intermediul telefoanelor inteligente si nu prin computere", a declarat acesta.

Declaratia acestuia intareste viziunile directorului executiv al Google, Eric Schmidt. Acesta a anuntat anterior ca grupul IT se considera mai mult o companie dedicata terminalelor mobile.

"Mobilitatea face informatiile universal accesibile. Dupa ce informatia s-a multiplicat si este mai greu de sortat, cautarile vor deveni mult mai importante. Acestea vor crea noi oportunitati pentru antreprenorii ce vor crea modele de business care sa fie mai intai omniprezente si apoi profitabile", a declarat Herlihy.

Concentrarea Google in cautarile mobile este reflectata de sistemul de operare mobil Android, care plaseaza casuta de cautare ca principala functie a telefonului, permitand utilizatorilor sa caute atat in interiorul telefonului, cat si pe internet dintr-un singur punct.

De asemenea, in acest an Google va lansa sistemul de operare Chrome, in colaborare cu producatorii de computere, si va promova cautarile si browserul web ca principala modalitate prin care computerele vor functiona.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri