Vanzarile ultimelor telefoane marca proprie Vodafone, modelele 541 si 540 lansate la finalul lui 2009 au depasit asteptarile oficialilor celui de-al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala, potrivit reprezentantilor Vodafone.
”Modelul Vodafone 541 a fost lansat in luna noiembrie 2009, fiind deja prezent in campania de iarna, la un pret special pentru clientii existenti. Vanzarile au fost cu mult peste asteptarile noastre - mii de bucati pe saptamana. Pentru Vodafone 540, lansat in decembrie, vanzarile sunt relativ mai mici, normale pentru un telefon care nu este promotional”, au declarat pentru Wall-Street oficialii operatorului de telefonie mobila.

De curand compania a lansat un nou model de telefon sub brand propriu, iar lansarile vor continua in urmatoarea perioada au adaugat reprezentantii Vodafone.

Primele modele marca Vodafone au fost lansate in mai 2007, dupa ce in 2006 a fost semnat un parteneriat cu producatorul chinez de telefoane ZTE Corporation, tara noastra fiind in primul val in care a fost lansat acest program si anume in Egipt, Romania si Africa de Sud.

Cel mai mare operator de telefonie mobila voia ca astfel sa dezvolte penetrarea telefoniei mobile in tarile in curs de dezvoltare, in special in zona rurala.

Vodafone Romania a ajuns la finalul anului trecut la 9,663 milioane de utilizatori si a raportat venituri in scadere cu 23,8% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2009.

In primul semestru al anului fiscal 2009-2010 (aprilie - septembrie 2009),operatorul a inregistrat venituri de 486 milioane de euro, in scadere cu 20,9% fata de aceeasi perioada din 2008, cand compania a avut venituri de 615 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri