Schimbarea a avut loc de la 1 martie, dupa ce la finalul anului trecut Gabriela Mandrea a anuntat conducerea companiei ca isi doreste sa renunte la aceasta functie, pentru ca din vara dupa ce va termina cursurile de Executive MBA la Institutul de Administrare a Afacerilor din Bucuresti (Asebuss) va pleca in Rusia. Ea a adaugat ca aceasta plecare se datoreaza functiei pe care sotul sau, Costin Mandrea o ocupa de la 1 ianuarie si anume cea de national sales manager in cadrul Coca Cola in Rusia.

„Dupa patru ani aveam nevoie de ceva nou. Poate ma voi implica in cateva proiecte de consultanta, dar deocamdata vreau sa ma odihnesc. Oricum si daca voi face consultanta acest lucru probabil se va intampla in Rusia, pentru ca din august voi pleca acolo unde voi sta cel putin in urmatorii doi ani”, a declarat Gabriela Mandrea pentru Wall-Street.

Managerul care o va inlocui pe Mandrea este Ligia Rosu (38 de ani), cea care a fost directorul de marketing al retelei de librarii Diverta intre 2002 si 2008.

”Aceasta pozitie ma va ajuta sa-mi perfectionez cunostintele avand in vedere ca este o functie tot in domeniul retailului la fel cum a fost si cea din cadrul Diverta”, a afirmat cea care va conduce marketingul Domo, companie care anul trecut a terminat cu afaceri de 170 de milioane de euro.

Pozitia noului manager este foarte importanta avand in vedere ca anul trecut Domo a inregistrat cea mai mica scadere a vanzarilor dintre primii trei retaileri electroIT (ceilalti doi sunt Altex si Flamingo), iar managementul Domo a declarat de mai multe ori in ultimul timp ca isi doreste sa ajunga pe prima pozitie in domeniu prin detronarea Altex, companie care anul trecut a avut afaceri de 180 de milioane de euro.

”Obiectivele mele financiare sunt pe aceeasi unda cu cele ale conducerii”, a adaugat Rosu care conduce un departament format din opt persoane.

In 2009, Ligia Rosu (foto) a lucrat pentru cateva luni ca director de marketing si vanzari pentru lantul de magazine de optica Optinova, ultima pozitie ocupata fiind cea de marketing director in cadrul mallului Liberty Center.

Aceasta a absolvit in 1995 Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, are o diploma de masterat in acelasi domeniu, iar in 2004 a terminat cursurile de doctorat cu specializarea analiza economico-financiara tot la ASE.

Intre 1996 si 2002 a fost asistent universitar in cadrul catedrei de Analiza Economico Financiara, ASE Bucuresti.

Domo detine o retea din 134 magazine (127 sub brand propriu si 7 magazine Technomarket) ce insumeaza aproape 80.000 de metri patrati si peste 1650 angajati