Compania care produce televizoarele Bravia spera ca modelele 3D vor reprezenta 10% din vanzarile de 25 milioane de televizoare pe care vrea sa le vanda in anul fiscal aprilie 2010-2011, adica in jur de 2,5 milioane de bucati.

Pe de alta parte, conducerea Samsung isi doreste sa vanda 2 milioane de televizioare 3D in acest an, in timp ce compania Panasonic are ca target vanzari de un million de exemplare.

Samsung este liderul pietei in privinta vanzarilor de televizoare cu ecran plat, in timp ce Sony este in competitie stransa cu LG Electronics pentru locul al doilea.

Filmul Avatar si lansarea de curand a altor filme realizate prin tehnologia 3D a dus la o crestere impresionanta a interesului pentru astfel de productii, iar companiile de electronice sunt intr-o cursa contra cronometru pentru a realiza televizoare in format tridimensional.

Vanzarile de televizoare 3D sunt estimate sa ajunga la nivel global la 15,6 milioane de unitati in 2013 de la 1,2 milioane in 2010, potrivit firmei de cercetare DisplaySearch