Investitia in magazinul din Atrium Center nu poate fi estimata, conform directorului de marketing si vanzari al Altex, Cristian Moanta (foto).

"Mi-e greu sa spun cat am investit in marfa. Mobilierul din noul magazin provine din alte magazine Altex care au fost inchise, iar costurile cu chiria vor intra la cheltuieli operationale", a declarat Moanta, pentru Wall-Street.

Noul magazin are o suprafata de 1.000 mp, peste 6.000 de produse electrocasnice, electronice, comunicatii, IT si multimedia si a creat 23 de locuri de munca.

"In continuare, avem un plan de a deschide noi magazine, insa obiectivele noastre exista, pentru moment, doar la nivel de intentie. Daca vom mai deschide noi unitati, depinde de mai multe conditii, printre care se numara si bunavointa proprietarilor si cat de bine inteleg ei care sunt posibilitatile actuale. Insa nu pot sa spun, concret, ca vrem sa deschidem un numar de X magazine", a aratat reprezentantul companiei.

Oricum, potrivit directorului de marketing si vanzari al Altex, principalul obiectiv in ceea ce priveste lansarea de noi magazine este sa se ajunga in orasele capitala de judet unde retailerul nu este inca prezent.

Dupa cum spune si fondatorul Altex, Dan Ostahie, prezenta companiei de peste 10 ani in marile centre comerciale din orasele capitala de judet "a asigurat calibrarea si optimizarea ofertei, in concordanta cu tendintele retail-ului european".

Compania a avut afaceri de 180 milioane euro anul trecut, mentinandu-se pe prima pozitie pe piata de retail electroIT, in fata Domo.

Altex: Afaceri de 180 de mil. euro in 2009, la jumatate fata de 2008

Altex: Afaceri de 180 de mil. euro in 2009, la jumatate fata de 2008