Investitia a constat in achizitia de echipamente prin care se vor oferi serviciile de hosting. Programul a atras trei clienti, iar Flaviu Radulescu, directorul general al Hostway Romania, spera ca pana la finalul anului sa ajunga la aproximativ 50 de companii pentru care sa ofere servicii de gazduire.

“Proiectul a fost lansat pentru ca ne dorim sa sustinem start-up-urile online pentru ca daca ele vor creste, in acelasi timp vom creste si noi. Am vrea sa atragem in primul rand proiecte mari, in care este nevoie de mai multe servere, in general, un astfel de proiect insemnand costuri pentru hosting intre 2.000-4.000 de euro, dar care acum vor fi mai ieftine cu 80%”, a declarat, pentru Wall-Street, Flaviu Radulescu (foto).

Programul denumit Start-up love include trei oferte: Hostway Incubator sustine companiile din online oferind 80% discount la hosting; Microsoft BizSpark se adreseaza dezvoltatorilor de software si ofera gratuit software, consultanta si promovare de la Microsoft si un discount de 10% la hosting; Microsoft WebsiteSpark sprijina companiile de web design si dezvoltare cu software gratuit, suport tehnic si vizibilitate prin Microsoft, iar Hostway contribuie cu un discount de 20% la serviciile proprii.

Hostway a avut anul trecut afaceri de 920.000 de euro, fata de in jur de 860.000 de euro in 2008.

Printre cei mai mari clienti ai Hostaway se numara BRD, Trilulilu, GSP TV, Cancan, Realitatea-Catavencu si National Geographic Channel Romania.