"Cablul oferit in servicii triple play nu este afectat de criza, dar daca oferi doar cablu analogic esti afectat pentru ca trebuie sa rezisti in fata Romtelecom care are trei servicii si care a venit cu video pentru a-si retine clientii de pe telefonie fixa si astfel ei au stabilizat trendul de scadere pe telefonia fixa", a adaugat Malacopol, prezent la o conferinta de presa organizata de publicatia Broadband TV News.

Anul acesta managerul isi propune sa ajunga la afaceri de 35 de milioane de euro, iar in urmatoarea perioada se va concentra pe cresterea serviciilor de televiziune prin cablu digital lansate in martie si pe a dezvolta rata de penetrare broadband pe care o are compania in localitatile in care activeaza.

El nu a precizat numarul de clienti pe care ii avea operatorul la finalul anului trecut pe segmentul de internet, dar a precizat ca sunt anumite localitati in care utilizatorii de internet ajung ca numar la 10%, dar si la 40% din numarul clientilor de televiziune ai companiei in acele zone.

DCS ofera servicii de televiziune, internet si telefonie consumatorilor rezidentiali prin brandul AKTA in orasele mai mici si in zona rurala din judetele Timis, Gorj, Valcea, Arges, Prahova, Ilfov, Buzau, Vrancea, Satu Mare si Galati.

“In primul trimestru nu au fost surprize, adica businessul nici nu a crescut, dar nici nu a scazut. Pe segmentul consumer, cel putin la inceputul anului este clara retinearea clientilor de a-si mari facturile. Pe business se vad semne bune, piata se misca, dar nu se stie daca din cauza ca au disparut unii jucatori sau exista o crestere reala. In general exista o intarziere de aproximativ sase luni pe rezidential fata de business”, a mai afirmat Malacopol.

Compania ofera servicii de business doar in Bucuresti prin brandul Dial Telecom.

Anul trecut, DCS a lansat telefonia fixa pe segmentul rezidential, iar la finalul lui martie compania avea circa 10.000 de abonati, a mai spus Malacopol.

Seful operatorului de cablu a afirmat ca bugetul de 7 milioane de euro pentru investitii in infrastructura si pentru achizitii a ramas valabil pentru acest an.

“Sunt multi cablisti mici cu care suntem in discutii si speram ca in urmatoarele sase luni sa finalizeze o tranzactie sau mai multe”, a adaugat directorul general al companiei de telecomunicatii.

DCS este o firma infiintata in 2005, iar din portofoliul acesteia fac parte brandurile AKTA, care se adreseaza consumatorilor individuali si Dial Telecom pe segmentul corporate.

In jur de 80% dintre veniturile companiei provin din segmentul rezidential, iar 20% de la clientii de business.