Directorul executiv a declarat ca grupul pe care il reprezinta este interesat de preluarea unor start-up-uri in urmatorii ani, insa a refuzat sa precizeze de capitalul disponibil pentru tranzactii sau daca reteaua sociala Foursquare se afla pe lista de achizitii.

Principalul obiectiv al Yahoo este de a face site-ul mult mai personalizat, chiar daca utilizatorii nu sunt interesati de acest fapt.

In urma cu o luna, au aparut zvonuri conform carora Bartz ar purta discutii cu executivii Foursquare in legatura cu o posibila preluare, in valoare de aproximativ 80 milioane dolari. Foursquare, un site cu peste un milion de utilizatori unici, a anuntat ca va cauta un cumparator sau o finantare externa. Directorul executiv al Yahoo a spus ca banii alocati achizitiilor variaza in functie de sumele pe care le cer companiile vizate.

Bartz a mai spus ca Yahoo rivalizeaza de la egal la egal cu Google in segmentul Internetului mobil, in mare parte datorita contractelor incheiate cu operatorii si producatorii de telefoane mobile. In urma cu o saptamana, a acceptat sa extinda serviciile prezente pe telefoanele Samsung, al doilea producator de terminale mobile pe plan mondial.

Executivul a mai declarat ca in urmatorul trimestru Yahoo va castiga cota in segmentul cautarilor online, care este dominat de Google. In primul trimestru din acest an, Yahoo si-a conservat cota de piata dupa mai multe trimestre de pierderi, iar Bartz sustine ca punctul de minim a fost depasit.

Yahoo a anuntat o crestere semnificativa a profitului in primul trimestru, in pofida faptului ca a continuat sa piarda teren in fata concurentului Google.

To do list pentru Yahoo: Homepage si e-mail in romana din iulie

Yahoo vrea sa cumpere Foursquare pentru 100 mil. dolari

Yahoo vrea sa cumpere Foursquare pentru 100 mil. dolari