Solutia analizeaza si prelucreaza indicatorii de performanta, obtine rapoarte detaliate si se adreseaza tuturor sectoarelor de activitate - vanzari, productie, logistica, servicii, financiar-bancar, constructii.

Reprezentantii TotalSoft nu au precizat cat costa aceasta solutie si ce venituri isi doresc in 2010 in urma lansarii acestei aplicatii.

Produsul este compatibil cu ambele versiuni de iPad (modelul Wi-Fi si cel 3G) si include in pretul de achizitie un dispozitiv iPad de 16GB.

Versiunea de 16GB a modelului Wi-Fi de iPad costa intre 2.500 de lei si 2.600 de lei pe piata locala conform datelor disponibile pe site-urile de comert online, eMag si Pcfun.

“Adaptarea tehnologiilor noastre pentru a fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, de tip smartphone, face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu”, a declarat Daniel Ionescu, director de strategie al TotalSoft.

Apple a vandut aproximativ un milion de iPad-uri (versiunea Wi-Fi) in mai putin de o luna de la lansarea din 3 aprilie.

Saptamana trecuta, compania californiana a lansat si varianta 3G a tabletei iPad, care conform analistilor companiei de cercetare Piper Jaffray s-a vandut in 300.000 de exemplare in primul week-end.

In 2009, TotalSoft a avut o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, cu un profit operational de 25%.

Pentru acest an, managementul companiei estimeaza un business de 24 de milioane de euro.

Apple a vandut 1 milion de iPad-uri in mai putin de o luna

Apple a vandut 1 milion de iPad-uri in mai putin de o luna