Romanii continua sa foloseasca telefoanele mobile pentru apeluri ori mesaje scrise, insa muzica, internetul si jocurile devin functii tot mai importante pentru acestia, conform unui studiu realizat de catre compania de cercetare Unlock Research prin completarea de chestionare online de catre 144 de persoane.
Aproximativ 97% dintre respondenti folosesc telefonul mobil pentru convorbiri de doua, trei ori pe saptamana sau mai des. Pe de alta parte, 78% dintre participantii la studiu folosesc telefonul la fel de des pentru a comunica prin mesaje scrise.

Conform studiului, in jur de 56% dintre romani utilizeaza aplicatii pentru organizare precum agenda ori calendarul.

Insa tot mai multi romani folosesc telefonul pentru internet si pentru muzica, jocuri, radio, documente Word ori Power Point sau pentru camera foto.

De exemplu, 42% dintre participantii la studiu asculta muzica, iar 32% dintre respondenti navigheza pe internet.

Dintre cele 144 de persoane care au raspuns la chestionar, 68 de persoane au un telefon clasic, in timp ce restul de 78% detin un smartphone.

Mai mult de jumatate dintre cei care au un smartphone, folosesc un terminal Nokia (53%), la mare distanta de Samsung (14%) si Sony Ericsson (12%).

Studiu cantitativ a constat in completarea de chestionare online de catre 144 de barbati si femei din Bucuresti, cu varste intre 16 si 35 de ani, acestia avand studii medii si superioare, dar si venituri medii si ridicate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri