Inainte de a deveni lider pe piata televizoarelor 3D, Samsung a fost lider si in segmentul televizoarelor de inalta definitie (HDTV) cu o cota de 18% intr-o piata extrem de competitiva.

In segmentul 3D situatia este complet diferita, Samsung fiind singurul jucator important din acest segment. Compania a fost primul producator de televizoare care a lansat noul format si deja si-a extins linia de produse cu o noua serie de televizoare 3D LED.

Samsung este singura companie care a oferit date legate de vanzarilor de televizoare 3D. Desi nicio companie nu a facut precizari cu vanzarile de televizoare 3D, publicatia sud-coreeana estimeaza ca Panasonic ocupa a doua pozitie in acest segment. Desi Panasonic se axeaza pe vanzarea televizoarelor cu plasma, in prezent compania vinde cel mai ieftin televizor 3D.

LG este a treia companie care vinde televizoare 3D, insa vanzarile sale sunt estimate la cateva mii. Sony si Mitsubishi insa nu au finalizat strategia de lansare a televizoarelor 3D.