Abordarea Sales 2.0 aplicata pe platforme de colaborare si socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook, ofera organizatiilor posibilitatea de a accelera procesul de vanzare.

Datorita exploziei grupurilor profesionale romanesti care utilizeaza retelele de socializare pentru a transforma networking-ul online in sursa de venituri, TotalSoft ofera Social Networking Accelerator pentru solutiile Microsoft Dynamics CRM.

Un astfel de sistem ofera organizatiilor capacitatea de a analiza mai corect tendintele din piata si de a raspunde rapid cu produse si servicii adaptate acestor nevoi. Social Networking Accelerator permite organizatiilor sa integreze platformele de socializare in procesele interne de analiza a tendintelor de piata si sa efectueze campanii de marketing adaptate profilului consumatorilor.

"Online-ul reprezinta un mediu de afaceri complet separat de mediul traditional si in nici un caz nu trebuie sa afecteze abordarile traditionale de vanzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influentatori de opinie. Anumite discutii personale, individuale, intre diverse categorii sociale, aduc in organizatii informatii echipelor de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor", declara Daniel Ionescu (foto), director de strategie TotalSoft.

TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una din cele mai importante firme de investitii private din Europa de Sud-Est cu birouri in Atena, Bucuresti, Sofia si Belgrad.

Compania producatoare de solutii de business are un buget de investitii intre 20 si 30 de milioane de euro pentru achizitii in Polonia, aceeasi suma fiind disponibila si pentru Turcia.

TotalSoft investeste pana in 60 de mil.euro pentru achizitii in Polonia si Turcia

TotalSoft investeste pana in 60 de mil.euro pentru achizitii in...